Ga naar hoofdinhoud

Verzenden & Retourneren

Waar verzenden wij naartoe?

By Imogen verzendt wereldwijd. De verzendkosten worden per zone bepaald en een volledig overzicht vindt u hieronder. Houd er rekening mee dat u, afhankelijk van uw bestelling en land, bij ontvangst van uw bestelling mogelijk lokale belastingen en heffingen moet betalen, waarvoor By Imogen geen aansprakelijkheid kan aanvaarden. U ontvangt een e-mail met een verzendmelding met een trackingnummer zodra uw pakket wordt verzonden.

Wie bezorgt mijn pakket?

Voor Nederland hebben we gekozen voor post-NL. Zodra uw bestelling is ingepakt en een verzendlabel in het magazijn is afgedrukt, ontvangt u een e-mail met een trackinglink waarmee u uw pakket kunt volgen.

Wat is de levertijd?

Houd er rekening mee dat het 1-2 werkdagen duurt om uw bestelling te verwerken. De verwachte standaard verzendtijd binnen Nederland bedraagt ​​2-4 werkdagen. Binnen Europa bedraagt ​​de verwachte verzendtijd 5 tot 7 werkdagen, afhankelijk van het land en de postcode. Wereldwijd kan dit maximaal 2 weken duren.

Houd er rekening mee dat wanneer er aanbiedingen lopen, de levertijd langer kan zijn. Als u meerdere artikelen bestelt, inclusief een actieartikel, wordt de gehele bestelling verzonden zodra deze gereed is.

Wat is ons retourbeleid?

Bij By Imogen willen we er zeker van zijn dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Als dat niet het geval is, vinden wij het jammer om te horen dat onze producten niet aan uw verwachtingen voldeden. Alle retourzendingen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden verwerkt. Stuur ons een e-mail op info@byimogen.nl met een betaalbewijs en de producten die u wilt retourneren, en wij helpen u bij het retourneren. Wanneer uw retourzending is goedgekeurd, wordt het volledige bedrag terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat uw oorspronkelijke verzendkosten niet worden terugbetaald.

Hoe moet ik het product retourneren?

Artikelen moeten worden geretourneerd in dezelfde staat waarin u ze heeft ontvangen: ongeopend en met alle verpakking intact. Houd er rekening mee dat we vanwege de EU-hygiënevoorschriften geen restitutie of omruiling kunnen bieden voor artikelen in niet-verkoopbare staat. Voeg een briefje toe met uw naam en overige gegevens. Verder adviseren wij u ten zeerste om in een stevige verzenddoos te verzenden en bij uw vervoerder een verzendbewijs op te vragen.

Nadat u contact heeft opgenomen, kunt u uw product versturen naar: 
By Imogen 
Gedempte Nieuwesloot 68
1811 KT Alkmaar 
Nederland

Hoe lang duurt het om een ​​retour te verwerken?

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, brengen wij u hiervan per e-mail op de hoogte. Op basis van de status van het ontvangen product zullen wij de terugbetaling goedkeuren of afwijzen. Indien goedgekeurd, zullen wij uw product zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, terugbetalen door het geld terug te sturen naar uw oorspronkelijke betaalmethode. Als uw betalingsgegevens in de tussentijd zijn gewijzigd, kunt u een e-mail sturen naar info@byimogen.nl .

Wat moet ik doen als ik een artikel dat ik in de uitverkoop heb gekocht, wil retourneren?

Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden geretourneerd. Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald.

Wie betaalt de retourzending?

Wanneer u uw artikel retourneert, bent u zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?

Het spijt ons zeer om te horen als u een beschadigd product heeft ontvangen. Meld uw beschadigde artikel binnen 72 uur na levering via e-mail aan info@byimogen.nl, inclusief uw gegevens en een foto van het beschadigde artikel.

Behandelingen
Contact

Sitemap

Nieuwsbrief

Back To Top